Welcome to my Blog!

Welcome to my Blog!

Μουσική VS Άποψη


Λοιπόν, η μουσική όπως και η ομορφιά είναι κάτι το υποκειμενικό. Ό,τι αρέσει σε εμένα μπορεί να μην αρέσει σε εσένα και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό! Δεν καταλαβαίνω γιατί το ψάχνουμε όλοι τόσο πολύ, τι είναι rock τι είναι έντεχνο τι είναι ραπ. Η μουσική είναι μια εντελώς προσωπική εμπειρία. Για παράδειγμα εγώ  ξεκίνησα να ακούω mainstream μουσική. Στη συνέχεια το έριξα στα ελληνικά, μετά στα ξένα, μετά στα ξένα ροκ. 

Δεν ξέρω γιατί αλλά τώρα τελευταία έχω αρχίσει να ακούω ένα διαφορετικό είδος μουσικής… δεν θέλω να το βάλω σε κάποια κατηγορία, να του βάλω κάποια ετικέτα, φοβάμαι μην το αδικήσω.. Το θέμα είναι ότι από όλα τα είδη μουσικής που έχω ακούσει αυτό είναι το μόνο που μιλά στην καρδιά μου! Τα λόγια, είναι στίχοι που τους έχει βιώσει ο καθένας μας και σου δημιουργούν τόσο έντονες εικόνες! 

Για παράδειγμα αυτό το τραγουδάκι το ξετρύπωσα πριν δυο-τρεις μέρες και το ακούω τουλάχιστον 3-4 φορές την ημέρα! Μιλά για τους 10 κανόνες τις ζωής! Θα συμφωνήσω απόλυτα με όλους, πιο πολύ με τον 6 κ τον 10!!!!!! Και επίσης θα επισημάνω ότι το παιδί αυτό γράφει φανταστικούς στίχους!

Απλά άλλη μια φορά να τονίσω ότι ο καθένας έχει δικαίωμα να ακούει ότι μουσική του αρέσει χωρίς να είναι υποχρεωμένος να ακούει πικρόχολα σχόλια για τις επιλογές του. Όπως όλοι μας είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι με διαφορετικούς χαρακτήρες, έτσι και η μουσική που ακούμε είναι διαφορετική! Σας αφήνω με το τραγούδι… Kαληνύχτα...


No comments:

Post a Comment

Σχολιάστε ό,τι σας κατέβει!!!