Welcome to my Blog!

Welcome to my Blog!

Βασική Ψυχολογία

Ok και επειδή εδώ στο master την έχουν δει πολύ κάπως οι καθηγητές και ξεχνούν κάποια βασικά, ας θυμηθούμε λίγο τα 3 κατά την άποψή μου πιο ενδιαφέροντα πειράματα ψυχολογίας ever. Θα ποστάρω τα video αντί να φλυαρώ για το τι δείχνει το καθένα μιας και νομίζω ότι τα video τα λένε όλα!!! Ας αρχίσουμε με το αγαπημένο μου!!! Τhe Stanford Prison Experiment από τον Philip Zimbardo το 1971 που μας δείχνει τη δύναμη της κατάστασης στην οποία βρισκόμαστε την εκάστοτε στιγμή και τη δύναμη του « ρόλου»  που ίσως ανατεθεί στον καθένα μας. Ένα πείραμα που ειλικρινά αν διαβάσετε κάτι παραπάνω θα σας συγκλονίσει (Για όσους από εσάς έχουν δει την ταινία Das Experiment είναι βασισμένη σε αυτό το πείραμα). Συνεχίζω, με το πείραμα που δείχνει τη δύναμη της υπακοής και τη δύναμη της εξουσίας (και ευθυνοφοβίας κατά τη γνώμη μου) από τον Stanley Milgram 1962. Τα αποτελέσματα είναι πραγματικά απίστευτα και τα videos είναι τα original!!! Τέλος, Solomon Asch, 1950 με ένα πείραμα που δείχνει την δύναμη της επιρροής, ένα πείραμα που αρκετοί προπτυχιακοί φοιτητές ψυχολογίας όπως ήμουν και εγώ, έχουν επαληθέψει! Συγνώμη για τα Ελληνικά μου, αλλά όλους τους όρους και τις έρευνες τις έχω διαβάσει στα αγγλικά και μου είναι δύσκολο να κάνω τη σωστή μετάφραση. Όπως και να έχει ελπίζω να σας αρέσουν και να σας διδάξουν κάποια πραματάκια για την ανθρώπινη φύση. 
Τhe Stanford Prison Experiment

 

Stanley Milgram Obedience Experiment

 

.

Solomon Asch Conformity Experiment






No comments:

Post a Comment

Σχολιάστε ό,τι σας κατέβει!!!