Welcome to my Blog!

Welcome to my Blog!

Κυριακη... Ι like!

Οπου και να ειμαι, οταν ερχεται κυριακη, θελω να κανω τα δικα μου, να χουχουλιασω με τις ωρες, να φαω οτι βρω στο ψυγειο ( καλα οχι ετσι)  και γενικοτερα να γουρουνιασω χωρις τυψεις!
 εν μεσω βεβαια διαβασματων δεν εχω και τοση πολυτελεια να το κανω αυτο, αλλααα! κανεις δεν θα μου παρει το δικαιωμα να διαβασω το cosmo μου ( ναι κυριος διαβαζω cosmo παιζει θεμα;)  ναι γιατι καταβαθος ειμαι και εγω μια κοπελια η οποια θελει να μεινει με τι ρομπα το βαμμενο νυχι και τα μπικουτι στο κρεβατι και να ενημερωνομαι ως το "πως θα τον κανω δικο μου με 2 λεξεις "  . αυτα καθε κυριακη, γιατι απο δευτερα, σοβαρο υφακι και βουρ στη βιβλιοθηκη για γκρουπ meeting!  welcome to the real world....




No comments:

Post a Comment

Σχολιάστε ό,τι σας κατέβει!!!