Welcome to my Blog!

Welcome to my Blog!

Thriller Movies or Not?

Ok το παραδέχομαι φοβάμαι να βλέπω τρομακτικές ταινίες όμως εξακολουθώ να το κάνω! Ειδικά σήμερα με τι βροχή, τους κεραυνούς και το ρεύμα που μόλις έπεσε ήταν ό,τι καλύτερο!!! Αν δεν είχα και τη σκυλίτσα μου που φοβάται τους κεραυνούς και τα μπουμπουνιτά να μου κάνει παρέα μέσα στα σκοτάδια μια φρίκη θα την είχα φάει! Ο ουρανός έχει πάρει ένα περίεργο σκούρο καστανό χρώμα και η βροχή που πέφτει σε κάποιο αντικείμενο έξω από το παράθυρό μου αφήνει έναν ανατριχιαστικό θόρυβο! Αλλά μάλλον είμαι επηρεασμένη! Δεν μπορώ να πω ότι οι ταινίες που διαλέγω είναι τρομακτικές! Για τους φανατικούς του είδους μάλλον είναι γελοίες αλλά εμένα με τρομάζουν όπως και να έχει…  Πως είναι δυνατόν κάποιοι άνθρωποι να μην φοβούνται καθόλου αντιθέτως να είναι ευτελώς άνετοι όσο εγώ έχω κλειστά μάτια και είμαι κρυμμένη πίσω από το μαξιλάρι μου??? Έχω μια τάση να διαλέγω splatters  τελευταία αλλά φαντάζομαι θα μου περάσει για το καλό της ψυχικής μου υγείας… όχι τίποτε άλλο, δεν μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ με το φως κλειστό… ο κλασικός παιδικός φόβος ότι κάτι είναι κάτι από το κρεβάτι μου!!!


Είναι περίεργο πάντως πως το cinema άλλαξε κατεύθυνση από τα άκρως για εκείνη την εποχή τρομακτικά, και επικά πλέον έργα του Alfred Hitchcock  σε ταινίες όπως το Saw και το Hostel.  Αν τα έβλεπαν αυτά οι cine fans του τότε πιστεύω θα είχαν οδηγήσει τους δημιουργούς των ταινιών αυτόν κατευθείαν στο ψυχιατρείο! 


Οι ταινίες που είδα εχτές και σήμερα είναι αυτές οι τρείς και δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα κιόλας και σίγουρα δεν θα τις πρότεινα απλά δεν είχα και τίποτα καλύτερο να κάνω και είπα να το ρίξω στις ταινίες…   



Το μόνο που έχω καταλάβει με τη μικρή μου εμπειρία σε αυτό το είδος είναι ότι συνήθως τα original ειδικά άμα είναι ξενόγλωσσα όπως τα Ιαπωνικά και τα Ισπανικά είναι πολύ καλύτερα από τα remake τους! Για παράδειγμα το Quarantine που είδα σήμερα είναι το Ισπανικό REC  το οποίο είναι σαφώς καλύτερο… Τώρα που το σκέφτομαι λίγα είναι τα αξιόλογα thrillers που έχω δει γενικά και αυτά αξίζουν ξεχωριστό post το οποίο μμμ.. μιας και έχω όρεξη θα το γράψω σε λίγο!!!

Υ.Γ. 1: Το καλύτερο site για να ενημερωθείτε για ταινίες, κριτικές, περιλήψεις και για άλλα τόσα είναι με διαφορά για εμένα το IMDb:


Υ.Γ.2:   Ένα link που βρήκα και μου φάνηκε χρήσιμο για να επιλέξω τις επόμενες ταινίες που θα δανειστώ είναι αυτό: 

No comments:

Post a Comment

Σχολιάστε ό,τι σας κατέβει!!!